8 septembre 2014

L'heure d'été






Voilà. Je fais ma rentrée avec quelques jours de retard. Mais la bonne nouvelle, c'est que le blog va reprendre vie tout doucement. Mes journées reprennent forme et je retrouve un sentiment de liberté depuis que mon petit gars est gardé. Sentiment mitigé entremêlé d'un peu de culpabilité et de tristesse.
Je vous emmène à Arles, le temps des Rencontres.

Here we are. I'm back posting, showing you my last trips & pictures. The days seem longer again and i feel like i have the time to do so much things again, cause my little boy found a great nanny. I'm rediscovering a kind of freedom with a hint of guilt & sadness.
Anyway, i take you to Arles, for Les Rencontres photographiques. Enjoy the trip.

Arles, Août 2014

7 commentaires:

  1. So lovely! I'm not a mother so I'm talking from a place of inexperience, but I think that if you feel happier and more balanced by having a little more time to yourself, that will be reflected in the quality time you'll have with your little boy :)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Inês, you're so right! I think the first days are just a little hard, it's getting better now and i really appreciate the time i have with this little boy. Thanks for your words!

      Supprimer
  2. Ah ah, ça y est, tu es une maman à 100% : tu culpabilises de faire garder ton BB ! Welcome au club ;)

    RépondreSupprimer
  3. It takes less time there is to do issues appropriate than to elucidate why you may have done it incorrect.
    jaket kulit garut
    beli jaket kulit di toko online
    kualitas jaket kulit asli garut
    jaket kulit murah bermutu

    RépondreSupprimer