13 juin 2012

Sous le soleil exactement

Un bateau. Le soleil. Un lac. Des mariés. Le lac Leman. Les ingrédients d'un week-end détonnant à Lausanne le temps d'un mariage. Et quel mariage. Si quelqu'un m'avait dit, il y a quelques années avant que je n'embarque sac sur le dos pour un tour du monde que je ferai des rencontres aussi belles et que je finirai sur le lac Léman au mariage de deux d'entre eux. J'aurai ri et ne l'aurai même pas considéré ne serait ce qu'une seconde. Et pourtant... Ça doit être ça ce qu'on appelle le hasard de la vie. Alors bonne route aux jeunes mariés!

A boat, the sun, a beautiful couple and the lake Leman are just the perfect ingredients for a damn good wedding in Lausanne. And what a wedding! If someone would have told be few years ago when I was leaving for my trip around the world that i'd met some extraordinary people & that i would end on the lake Leman for the wedding of 2 of them. I would surely laugh & wouldn't have believe a word. However, sometimes great things happen for sure. Congrats to the newlyweds and "Bonne route" of course!

2 commentaires:

  1. Teuvo Kuvat- Teuvo Images Finland visited this blog. Come and visit my blog . You should also tell your friends to my blog Teuvo Vehkalahti Finland

    RépondreSupprimer
  2. Wow. Wonderful photos! Sounds and looks perfect.

    RépondreSupprimer